Retouren

Retourname, reclamaties, etc.
Annuleringen, reclamaties en retourzendingen worden alleen geaccepteerd, indien vooraf met reden aangeduid, overlegd en schriftelijk bevestigd. Onze zending aan u, dient u binnen 8 dagen te controleren om recht te houden op een eventuele reclamatie. Reclamaties dienen dan ook binnen deze termijn bij ons binnen te zijn. De transportkosten voor retourzendingen komen in principe altijd voor rekening van de afnemer en kunnen alleen geaccepteerd worden, indien de artikelen in de originele verpakking zitten.

Om een retourzending aan te maken volgt u de volgende stappen:

- Log in met uw gegevens, en
- Ga naar “Mijn bestellingen”,
- Klik op de bestelling waarvan u iets retour wenst te sturen en klik op “Bekijken”.
- Scrol naar het einde van de lijst; hier ziet u 2 knoppen:
- Klik op de knop “Artikelen retourneren” en volg de aangegeven aanwijzingen.

Hierna melden wij ons zo snel mogelijk per email (er wordt niet automatisch een ontvangstbevestiging gestuurd).

 
 
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »